Blended learning

 

Blended learning gaat natuurlijk allang niet meer uitsluitend over het combineren van fysiek leren (op het werk, of in de klas) en digitaal leren, leren met behulp van technologie. Technologie is immers niet meer weg te denken uit ons leven. Iedere smartphone is een supercomputer en AI neemt ons nu al meer uit handen dan we ooit konden vermoeden.

De mogelijkheden om leerprocessen digitaal te ondersteunen zijn zo snel toegenomen dat het een uitdaging is om tot een mix te komen die goed past bij een organisatie. Welke tools – digitaal of niet – heb je nodig om de gestelde doelen te bereiken? Welke visie staat centraal, wat spreekt de doelgroep aan? Hoe maak je tenslotte optimaal gebruik van het platform?

 

 

 

Een plan voor de perfecte blend?

Hoe maak je optimaal gebruik van het Pynter platform?

Een leermanagementsysteem (LMS) is een verzameling tools, waardoor cursisten gemakkelijk hun persoonlijke leerpad kunnen volgen, zodat ze kunnen voldoen aan de eisen die aan hun functie gesteld worden.
Rapportagetools laten aan het management zien waar iedereen staat en wat er nog gedaan moet worden.

Er is waarschijnlijk geen enkel LMS dat deze basisfunctionaliteit niet aanbiedt. Het is dus interessant om te kijken wat er verder mogelijk is. Kun je bijvoorbeeld combinaties maken van een nulmeting, verschillende e-learnings, een training op locatie afgesloten met een toets, een evaluatie, suggesties voor een vervolg?

Is het belangrijk om bepaalde doelgroepen aan te spreken? Wil je nieuwe medewerkers snel toegang kunnen geven tot je LMS om ze een aantrekkelijk onboardingtraject aan te bieden? Hoe specifiek moet het toetsen van risicovolle en voorbehouden handelingen ingeregeld kunnen worden, waardoor theorie en praktijk naadloos op elkaar aansluiten?

Voor ons is blended learning een heel scala aan mogelijkheden die makkelijk gecombineerd kunnen worden om de doelen van onze klanten te helpen bereiken. Bij de inrichting en implementatie van het Pynter platform gaan we samen op zoek naar een plan voor de perfecte blend!

 

Welke doorontwikkelingen zijn kenmerkend voor Pynter?

Door onze ambitie om samen met onze klanten tot een perfecte blend te kunnen komen, luisteren we altijd zo goed mogelijk naar hun wensen. Daar organiseren we allerlei overleggen voor: een keer per jaar een grote bijeenkomst op locatie bij een van onze klanten (2024, InteraktContour, Nunspeet, thema: generaties), iedere maand een Pynterpraatsessie online, ieder kwartaal een online evaluatiemoment per klant en daar bovenop jaargesprekken met al onze klanten op locatie.

Alle signalen, wensen, eisen, worden door ons verzameld en geanalyseerd en vormen daarmee de basis voor onze roadmap. In de praktijk blijkt dat de gesprekken met onze klantcontacten die dagelijks via onze helpdesk gevoerd worden, misschien nog wel belangrijker zijn om de vinger aan de pols te houden. Vrijwel alle ideƫen voor tools die nodig zijn voor een perfecte blend, zijn ontstaan tijdens de indringende gesprekken die onze ondersteuning zo kenmerken.

Wij stellen niet voor niets onze ondersteuning zo centraal. Het maakt ons werk uitdagend en interessant, maar het is ook de belangrijkste informatiebron voor de doorontwikkeling van ons Pynter platform. De verzamelingen tools die in de markt als LMS aangeboden worden, gaan steeds meer op elkaar lijken. Door onze bijzondere ondersteuning en persoonlijke contact kunnen we ons blijven onderscheiden en samen blended learning op maat blijven aanbieden, passend bij de verschillende doelgroepen en de visie van onze opdrachtgevers.

 

Vraag het team Pynter zelf

Neem contact op voor een online demo via 050-311 72 52 / team@pynter.nl
of vul het contactformulier in.

Demo aanvragen